Inter z nowym sponsorem na koszulkach

Inter Mediolan przed kilkoma chwilami ogłosił nową umowę sponsorską. Dotyczy ona miejsca na koszulkach. Zarówno tych domowych, jak i wyjazdowych. Tym samym, od kolejnego sezonu na koszulkach „Nerazzurich” pojawi się logo „Socios” – firmy opartej na systemach blockchained. Oznacza to, że po raz pierwszy od 26 lat na koszulkach ekipy z Mediolanu nie zobaczymy napisu Pirelli. Kończy się pewien etap w historii mediolańskiego klubu. Dla wielu logo marki produkującej ogumienie było niemal symbolem Interu Mediolan.

Pirelli pozostanie wciąż jednym z klubowych sponsorów. Nie zobaczymy jednak logo jej firmy na koszulkach. Weług włoskich mediów, właściciel Interu oczekiwał umowy sponsorskiej w wysokości 30 milionów euro. Póki co jednak, nie podano jeszcze oficjalnej kwoty do wiadomości publicznej.

Przez ostatnie kilka lat „Socios” współpracowało z takimi klubami, jak: Paris Saint-Germain, Manchester City. Nowa umowa sponsorska ma pomóc Interowi zbudować zespół zdolny powalczyć o obronienie scudetto w nadchodzącym sezonie. Wczoraj oficjalnie przedstawiono Simone Inzaghiego jako szkoleniowca mediolańskiego zespołu. Beppe Marotte czeka trudne lato, by sprowadzić mu zdolnych zawodników, a jednocześnie nie obciążyć klubowego budżetu. Wszyscy doskonale wiedzą o problemach włoskich ekip spowodowanych COVIDem. Stąd też odejście Achrafa Hakimiego do PSG. Pomimo tego, że Inter nie chciał oddać swojego wahadłowego – został poniekąd zmuszony do tego ruchu…

Inter Mediolan przygotowania do nowego sezonu rozpoczął w dniu wczorajszym. Przed nimi trudny okres przygotowawczy, który pozwoli im powalczyć o ponowne zwycięstwo w lidze włoskiej.

źródło: football-italia.net